Obserwatorzy

piątek, 17 czerwca 2011

Buty .

Właśnie wróciłam od K. gdzie była również K2. : D Było genialnie. Jadłyśmy zupki chińskie, które są tak niesamowicie niezdrowe, a zarazem tak pyszne. Potem objadałyśmy się lodami i piłyśmy sok. Wszystkim naszym czynnością towarzyszył film " Och Karol 2", którego wcześniej nie było okazji obejrzeć.
OO, przypomniało mi się, że dzisiaj byłam u fryzjera. Zmiana była niewielka, ale widoczna. Jestem z niej jak najbardziej zadowolona. W drodze powrotnej wstąpiłyśmy do sklepu z butami, niestety tylko pooglądać, ale skończyło się tym, że K. kupiła sobie piękne, czarne szpilki, których niesamowicie jej zazdroszczę.A jak założyła do nich krótką sukienkę, to już wg byłam nią zachwycona. XD
 A oto ich zdjęcie, abyście mogli podziwiać. ^^



jakościowo zdjęcia nie za dobre, wiem, ale innych nie posiadam. : D

a teraz kolejne 'cacko', które przyuważyłyśmy w sklepie.


    i co podobają się ?

1 komentarz:

  1. Szpilki piękne, chociaż mogłyby mieć wyższą platformę. Drugie nie w moim typie, ale też ładne ;)
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i zaprasam do mnie.

    my-own-perversions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń