Obserwatorzy

sobota, 23 lipca 2011

Zestawy + szok.

Dziś dodam kilka zestawów, które mi się podobają. Mam nadzieję, że urzeką was one równie bardzo jak mnie.











                                                         który podoba się wam najbardziej ?


ps. Mam do was wielką prośbę. Kliknijcie w reklamę po lewej stronie. Jeśli nie to nie ma sprawy. :D

ps2. słyszeliście, że Amy Winehouse nie żyje ? Jestem w szoku.
    Tak utalentowana, a tak okropnie się stoczyła. Mimo wszystko sądzę, że jej fani ją nadal kochają, nie za słabości, ale za głos.

9 komentarzy:

  1. Świetna wokalistka, niestety sama stoczyła się na dno...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawy boskie ! A co do Amy to bardzo mi jej szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety,zmarnowała sobie życie i talent...

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ładne te zestawy :) lubie wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zestawy <3
    Na moim blogu pojawiła się już sonda w, której możesz wybrać modelkę, która zostanie sierpniową "month model" :)
    Więcej informacji w tej notce:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type-cd.html
    Buziaki i zachęcam do udziału w głosowaniu, jeśli masz ochotę i czas ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są świetne.
    szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  7. zestawy świetne, ale najbardziej podoba mi się 2. ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. 2, 3, 5 cudooowne . pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń