Obserwatorzy

wtorek, 19 lipca 2011

Szybo, szybko.

Dzisiaj coś na szybko, bo za chwilę wybieram się z Majką na spacer. Coś czuję, że znów będziemy nie do wytrzymania. : P Gdy wrócę, to planuję obejrzeć " Ostatnią piosenkę".
 
 Kocham ten film, a akurat dzisiaj chcę sobie popłakać oglądając akurat ten film. Polecam go każdej romantycznej dziewczynie. I nie zrażajcie się tym, że główna bohaterką jest Miley Cyrus.
 A teraz kilka inspiracji, które ostatnio mi się spodobały. : D














                                                                           inspirują ? XD

10 komentarzy:

  1. ooo może się skuszę na ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 zdjęcie <3 jaki fajny kostium !

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiracje świetne,film oglądałam,ale książka trochę lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę... a ja jeszcze tego filmu nie oglądałam! Koniecznie muszę go zobaczyć :) Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystko zrażam się do filmu przez M?iley ;p .

    OdpowiedzUsuń
  6. Film jest spoko. Nie jest taki sztucznie przesłodzony jak np. Hannah Montana.
    A co do zdjęć, to buty na ósmym zdjęciu są przecudne :) Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż:
    http://my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. film jest świetny
    widziałam go już kilka razy i zawsze na nim ryczę
    całkiem fajne te inspiracje
    jeśli masz ochotę to zapraszam ciebie na mojego bloga http://veronicamariana.wordpress.com
    jeśli możesz informuj mnie o nowych u cb

    OdpowiedzUsuń
  8. film obejrzalam i wcale nie jest taki zły :)
    a fotki wybrałas świetne :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam ten film. Taki sobie..

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie, że inspirują ! <3

    A na moim blogu pojawiła się już notka w, której można typować swoje ulubione modelki do tytułu "month model of August".
    Zglaszać swoje faworytki można tutaj: http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type.html
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń