Obserwatorzy

piątek, 15 lipca 2011

One Lovely Blog Aword.

Na One Lovely Blog Award:
 - podziękowania i link bloggera, który przyznał Wam tą nagrodę. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie 7 rzeczy
 - nominuj 16 innych cudownych bloggerów (nie można nominować bloggera, który Wam przyznał nagrodę)
 - napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.


Dziś nie miałam zamiaru dodawać wpisu na bloga, ale zostałam nominowana przez Kate z bloga klik ,  za co gorąco jej dziękuję. Jest to dla mnie zaszczyt ponieważ to pierwsze wyróżnienie tego bloga oraz znak, że jednak ktoś docenia moje starania. Dziękuję. : *

                                                 7 rzeczy o mnie:

  •  uwielbiam oglądać dany film kilka lub kilkanaście razy
  • miłością mojego życia są truskawki
  • codziennie przeglądam demotywatory
  • kolekcjonuje kapsle po tymbarkach
  • chciałabym pojechać do Paryża lub Mediolanu 
  • jestem włosoholiczką
  • lubię spać

 A o to 16 blogów, które często odwiedzam:


     I  jeszcze kilka inspiracji, które ostatnio znajduje na pęczki. XD






5 komentarzy: